Pysselplaner


Jag har lite pysselplaner och i dessa så ingår den här eteriska jasminoljan. Jag avslöjar mer sen i ett senare inlägg men det kommer bli pyssel som inkluderar den här oljan i alla fall :) Jag brukar inte tycka om blommiga dofter men det finns nog ingen blomma som doftar godare än just jasmin. Tänk bara hur gott jasminträd kan dofta på sommarkvällarna om man går förbi ett. Jag köpte oljan i en hälsokostbutik och till min förtjusning fanns där också luktviol olja som jag doftade på men usch och fy, den doftade precis som vårtmedel :( konstigt värre!

Nu sjunger Alexander Ryback på ettan! Den populära låten som jag förstår är så omtyckt, den är ju riktigt bra: Fairytale.
Ida:

Den låten är ju bäst:D

Linda:

Hej, jag älskar också de där ansiktmaskerna...bra pris med 2 för 22:-



Har testat chokladen o var inte så nöjd...gillade mer en genomskinlig som man drog bort. Då blev det cirkulation i hela ansiktet...älskar dessa små skönhetssaker..

Kommentera inlägget här: