Skönhetsmässan 2008 i Kista


Igår var jag på skönhetsmässan i Kista och den håller på idag också till kl 18 tror jag och den rekommenderar jag att gå på! Superrolig mässa! Här kommer några bilder från gårdagen. Bilden ovan är från Lars Wallins sminkvisning och visning av superfina klänningar med samma mönster som sminkkollektionens etuier går i.

Blå härlig ögonskugga läggs på från Lars Wallin.

Söta Linda Rosing blir sminkad.

En lyckad skönhetsmässa!


Caroline:

Vad kul! Det hade jag velat gå på... hade ingen aning om att det var nu.



Sv: Tack! Vip-kvällen var jättelyckad :) Med mycket gala och en del fynd.

Åh kul det låter med vip-kväll på Twilfit, de har mycket snygga underkläder!



Ha en fortsatt bra söndag!

HannahSthlm:

Vad trevligt....det missade jag:/ Kunde ingen ha skickat en inbjudan? ;) Rek. absolut köp av Chai Tea på E H för stormiga kvällar som denna! Kram!

Katarina:

Kul å ha vart där :)

Anonym:

min kompis kompis deltog i den!!

Anonym:

hihi va roligt med skönhetsmässa!

Tyskungen:

Läs min recension av Linda Rosings blogg här:



http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/2008/10/bloggrecension-6-white-trailer-trash.html



Länka gärna om du gillar den.



/Tyskungen

Madeleine:

Va kul ! :)

Kommentera inlägget här: