Guldig Gaultier parfym

Jag har fastnat för den här fina parfymflaskan från Gaultier. Den ser ut som en sån där snöglob som man skakar så att snön yr, i den här parfymflaskan så antar jag att guldglittret yr runt istället för snön :) Jag undrar verkligen hur den doftar. Måste bege mig iväg till Åhléns nån dag och prova om den finns i deras sortiment. I alla fall finns den hos Amazon.com.

Ha en trevlig torsdagskväll!
angelica:

ball

Angie (::

Mysig bakgrund du har :D



Och snygg parfym flaska :)



Kram!

Mortiisa:

åh! säg gärna till om du hittar den på åhléns eller dyl. mvh/Ylva

Mortiisa:

p.s en annan parfym jag måste tupsa om för den som gillar vaniljtoner å sånt är Guess by Marciano,absolut min nya favorit! Men jag har för mig att J-P Gaultiers parfymer åxå doftar lite vaniljigt?

Christin:

Angelica: Japp visst är den :D

Angie: Tack! :)

Mortiisa: Japp jag hojtar till om jag ser den :) vet inte om den doftar vaniljigt men det skulle vara toppen för jag gillar vaniljdoft :)

delinda:

älskar JPGs dofter =)

Julia:

Hej!

Jag har ett stort inlägg som skapar debatt i bloggvärlden. Inlägget handlar om Sveriges hjälp till ungdomar som mår dåligt. Jag vill höra just din åsikt till detta nu!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/utkast-okej-nu.html

Jelena:

Verkligen fin förpackning!

Jelena:

Jättefin förpackning!

Kommentera inlägget här: