Vackra blommor och veckans skönhetsprodukt

93876-93493876-933
93876-936

Jag tänkte redan ta och kora veckans skönhetsprodukt fastän det "bara" är onsdag och jag förra gången visade skönhetsprodukten på söndan. Med andra ord kan produkten visas här på bloggen oavsett dag men bara en gång i veckan då förstås. Det här är i alla fall min favorit scrub! Den kommer från Pashion butiken och är av märket Elisabeth French. En burk kostar 65 kr och räcker länge, trots att man vill använda mycket för att den doftar så gott. Jag har förrut provat samma serie men i doften ananas och passionsfrukt men nu är den snart slut så då ville jag prova en ny spännande doft. Mango papaya låter helt klart lockande.

Blommorna på bilden får en att tänka på våren då det är tulpaner i buketten. De doftar jättegott och är fina att titta på. Vill man ha fina blombuketter hemma så tipsar jag er om att ta en tur till Hötorget i Sthlm där de säljer jättefina buketter till ett billigt pris.

Ha en härlig lill-lördag på er!
Johanna:

Fina blommor! Färska blommor är så fint att ha hemma! Scruben låter lovande, behöver en ny sådan snart :) Trevlig dag!

lina:

mango papaya låter smarigt! :)

Christin:

Johanna: Tack!! :) Ha en trevlig helg! :)
lina: ja det tycker jag oxå :)

Emilianlinea:

Great site, keep up the great work

Kommentera inlägget här: