Puderrosa gräddnougat


Jag hittade ett till fynd från mellandagsrean! Hittade den här puderrosa blusen från H&M med söta spetsdetaljer. Den är gjord i mjukaste bomull och har ett fint fall i modellen. Jag älskar den här färgen! Jag måste kolla efter nått linne i garderoben som man kan ha under bara, så blir det perfekt att ha under min grå kofta till vardags. Jag ska kolla efter kläder med fina detaljer framöver som man kan ha till vardags men som ändå är lite roligare än bastopparna.
Carina svarar:

Ja nu! :D



Söt blus! =)

Christine:

Ja visst, man blir trött som bara den. :-/ Fin topp du fyndade! Det är snyggt med spetsdetaljer, broderier och liknande på bastoppar. Som du skriver, det gör dem till något utöver det vanliga. :-)

Anonym:

Gott nytt år!

sanna:

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här: