Stövlar, clutch och snygg tröja till

93876-715
Jag gillar verkligen hoddies. Om jag var tvungen att bara ha ett plagg i garderoben så skulle det bli hoodies. Jag känner mig bekväm i de och dessutom är de snygga och finns numera i många fler olika färger och mönster än bara i svart. Jag gillar verkligen den högra hoodien som är grå och har små stjärnor på i olika pastelliga metallicfärger. Sen så tycker jag att stövlarna har en härligt grön färg och clutchen med rosetten föll jag för direkt.

Stövlar och väska Asos
Hoodies Dorothy Perkins

Har tänkt på vilken av dessa två hoodies som passar bäst i sin helhet med stövlarna och clutchen.

Vad tycker ni? Vilken hoodie passar bäst tillsammans med stövlarna och clutchen?

Ida:

Jag är inte mycket för hoodies, men isf måste det bli den svarta för den andra var ganska ful.. haha

Mia:

Gillar med den svarta mest.

Camilla:

Hoods och högklackat passar inte ihop alls tycker jag. :p

Mysan:

Både den gråa och den svarta var riktigt fina.

Christin:

Ida: Ja det kan man ju tycka :)
Mia: Den svrta e fin den :)
Camilla: Åh det tycker jag! :)tycker att klädseln ovan får en mer vardaglig känsla och mer trendig känsla då, men det är ju min åsikt ;)
Mysan: Oki :)

Sweetheart:

Svårt val... Tycker det passar rätt bra till båda :) Den med stjärnor var rätt läcker :)

Kristina:

Den svarta tycker jag vore jättefin till:)

Amanda:

Clutchen är jättefin! =)

hannahsthlm:

Söta stövlar och clutch :-)!

Kommentera inlägget här: