Stjärnor och lång mysig snövit tröja

93876-815
Jag såg den här tröjan när jag kikade på Ellos hemsida och den ser jättemysig ut att ha på sig. Jag tycker att den var finast i vitt och den skulle matcha bra tillsammans med något par av dessa örhängen till höger. Kanske de rosa eller de i guld passar bäst. Jag har sett liknande örhängen hos Gina Tricot, där de hade hjärtformade örhängen i metall (de på bilden är i emaljerade), i färgerna lila och vitt tror jag att de var. Sen så känns dessa igen från när man var liten då man kunde köpa en hel karta med örhängen i plast och färgglada färger, kommer ni ihåg de kartorna? De satt fast på en plastkarta och hade olika former såsom hjärtan och månar :)

Naturvit lång tröja 249 kr Ellos
Örhängen i rosa, vitt och guld 86.28 kr Asos

Godnatt!


ellen:

jag skulle vilja ha örhängena i guld.

Modesty Mia:

Japp, såna örhängen minns jag! Nostalgi!!!:) Jättemysig tröja, så vackert med vitt!

Helena:

Kommer i håg dom kartorna, underbara :)
Koftan ser mysig ut allt som värmer i kylan är välkommer :)

Anonym:

söt =)

Amanda:

Den där tröjan gillar jag också! =)

Kommentera inlägget här: