Beauty mix

93876-53293876-531
Dagens Beauty mix bjuder på en korallfärgad topp från Ellos, som också finns i gult och vitt men jag gillar nog den  i korall mest. Sen så matchas toppen med en skönhetsprodukt, som alltid i denna Beauty mix kategori här på bloggen. Idag kände jag för att matcha med Eyekos fat lip balm som här kommer från Pulpstore men de finns också att få tag på i Pashion butiken i Souk gallerian/Stockholm. Jag såg på Pulpstores hemsida att de hade haft en tävling om att vinna en Eyeko fat lip balm nyligen och det ända man behövde göra var att skriva sitt namn och mailadress, men tyvärr hade det sista tävlingsdatumet gått ut redan, vilket var den 30:e april, snyft snyft.

Take care!
Cecilia:

Vilken söt topp!

Karin:

ojoj vad sött!

Martina:

Jättefin topp!

Christin:

Cecilia: Ja den gillar jag också :) speciellt korallfärgen :)
Karin: jopp :P
Martina: Ja! tycker jag med :)

Hermanlinea:

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

Kommentera inlägget här: