Nya skor

93876-454

Köpte ett par nya skor idag som jag tänkte ha till fest i helgen. Hittade dessa på skoaffären Crispin. Jag gillar klacken och har blivit mycket fäst vid dem och dessutom är de sköna att ha på sig även om man först inte tror det. Märket är Pep step.
Gillar dem.
Lalisen:

Vill se dem på! =) förresten, råkade ta bort din senaste kommentar på min blogg av misstag... :(

Maria:

Åh de är verkligen underbara!

Maria:

Från mig...
http://fashionstars.blogg.se

anna:

coola!

Modesty Mia:

Nej men vilka häftiga!! Jättesnygga! Skönt med skor som är sköna att ha på sig...

tessi:

ser ut som ett par converse med klack :p

ellen:

Sneakers med ´klack. Coolt, och ser väldigt sköna ut. Tyvärr vill/kan inte jag ha klackskor eftersom jag är så lång. :P

Christin:

Lalisen: Ja sånt händer, kom ihåg att jag skrev att hårspännena var fina och att det är snyggt med färgglad ögonskugga :)
Maria: Tack tack! *blir glad* :)
anna: Tack tjejen :)
Modesty Mia: Ja det var tur att de var sköna, får se hur det blir med den saken bara då jag gått i dem en hel kväll... men det ska nog gå :) Tack tack! :)
tessi: Ja jag har då aldrig sett sånna förrut i butik, men precis så ser de ut :)
ellen: Det blir lite som premiär för mig med sånn klack för jag har aldrig haft just en sån klack, kanske ramlar och slår mig eller vrickar foten, nej det ska nog gå bra :)

Lisa:

ÅÅH, vad snygga och coola :) lite annorludan skor! Men jag gillade de verkligen

johanna:

oh, lite annorlunda...;D.

Nina:

ska kolla va den heter.. den nya efter maxfactor masterpiece..

Masterpiece Max heter den... funkade heeelt ok =)

Victoria:

Lite häftiga :)

Ronja:

Har tittat på sådana skor innan. Tkr dom e skittuffa.

lovisa:

jag är ledsen, men de är ju så fula!

Amanda D:

Detta måste vara världens dummaste "kommentar"
Men dessa skor finns ej att få tag i på affärer.
Och jag vill verkligen ha ett par Hehe.
Du har har inte lust att sälja dina om det är rätt storlek? *skrattar åt sig själv* -_-

diana:

ååh dom skorna var ju grymt snygga

Filippa:

Shit! var köpte du skorna? :D
Du sa att märket var pep step....har dom ngn hemsida eller affär? isåfall var? :D
hare gött!

Elisabeth:

så jävla snygga skor, du har ingen sida där man kan hitta dom?? vill så gärna ha men hittar dom inte på någon sida på internet eller någonstans =( var dom dyra? snälla skicka svar till mig på mail vore dig evigt tacksam om du kunde hjälpa mig mvh Elisabeth

T:

Jag köpte såna här idag.. 150kr på crispin, vi älskar rea.. dom är så äckligt snygga <3 :D

Anonym:

hejsan!

du skulle inte kunna köpa ett par såna till mig om jag skickar dig pengar, haha . men jag har letat efter såna hur länge som helst o hittar verkligen inga. hehe. pussdå

Kommentera inlägget här: