Läppglans tillverkning i köket

image453

Nu har jag pysslat lite och testat på att göra egna läppglans :) jag köpte ett kit från Panduro hobby innehållande allt man behöver för att att göra åtta stycken läppglans (ett startset). Man skulle enligt instruktionsboken göra fyra stycken åt gången så fyra pärlemorfärgade läppglans med tuttifrutti smak fick det bli.
De sitter kvar väldigt länge på läpparna och ger ett ljust skimmer :)

Ha en trevlig kväll alla!
Gilraen:

de låter ju grymt skoj och intressant! Vore kul att testa, hur mycket korstade startkittet? :D

Anonym:

men vad skaa man ha 8 stycken i samma färg till?

Christin:

Gilraen: Ja det var skojigt att göra, kostade ca 189 kr tror jag att det var, så det var ganska dyrt men skojigt att göra i alla fall :)
Anonym: Hehe ja säg det, ge bort kanske :)

jen:

oj, häftig grej! måste jag absolut testa framöver. ;) Funkar de bra?

Estelle:

Ballt måste testa!

Christin:

jen: Ja det är roligt att pyssla lite. Ja de funkar bra :)
Estelle: skojigt att göra själv och sen så vet man precis vad de innehåller :)

siri:

coolt! visste inte att sånt fanns att köpa!

Matilda:

åh tufft det måste jag också köpa!

Jennifer:

Nej , gud vad kul det låter . :)
Vad kostar ett sånt set ?
Tack för kommentaren i min blogg förresten . ;)

MO:

Funkar det verkligen???Låter ju för bra för att vara sant. Är själv storkonsument av läppglans, känner mig naken utan, kul tips, Maria

Kommentera inlägget här: