Shoppat på rea

93876-565

Jag hittade en sjal på rea hos Gina Tricot igår. Jag hade spanat in den innan rea då den kostade 99 kr men nu var den nedsatt till 49 kr så då passade jag på. Det är fjärilar, blommor och fåglar på den samt silvertrådar. Bra att ha till kyliga sommarkvällar.
Mia:

hihi jaa den va gullig ;)

Guuld:

vilken söt (:

Liza:

älskar att handla billigt! :D

Felicia:

jätte fin!
Besök gärna min blogg!

Christin:

Mia: Tack tack :)
Guuld: Tack ska du ha :)
Liza: Ja visst är det roligt! :D
Felicia: Tack! :) Japp ska ta och besöka din blogg :)

Emmelie:

Jag måste verkligen spana in rean jag också.

elsa:

Fin sjal :)

Danni:

Jättefin och vilket kanonpris :)

Helena:

Tack snälla! Hoppas att du får en skön sommar!Kram!

Nikolina:

Åh, riktigt fin sjal. Själv letar man för fullt efter sjalar, hoppas på att snart hitta en som är perfekt (;
tack för Kommentaren! :)

Yolla:

Va fin! Och tack :D

Linn:

åh vad söt den var!

Linn:

åh vad söt den var!

Hejhej:

Gud vad söt :) Jag vill också ha (L)

sofia:

Vad fin sida du har! :) det är första gången jag är inne på den och det är jätte fina kort! (=

Evelina:

Så snygg :)

Kommentera inlägget här: