Riga shopping

93876-617
93876-618

Gott om affärer
Ja affärer fanns det gott om i Riga och jag bestämde mig innan att inte gå in i de gamla vanliga affärerna som finns i Sverige utan bara gå in och kika i de affärer som jag inte har sett till i Sverige. Jag hoppade t.ex över Cubus och Accessorize som finns här. Inget fel med dessa affärer utan de är några av mina favvoaffärer men nu ville jag uppleva nya affärer.
Terranova var en rolig affär där de hade slutspurt på rean och vilken rea sen! Toppen på bilden kostade 1.99 lat vilket motsvarar ca 27 svenska kronor (!). Det fanns en uppsjö av linnen och tees men jag kom bara hem med denna, kanske fick en smärre chock i butiken att allt var så billigt, oj vad jag ångrar mig att inte fler kläder fick följa med hem. Det fanns linnen för 0.98 lat dvs. ca 13 kr, helt otroligt ju, hihi.

Elizabeth Ardens handkräm Eight hour cream
Jag köpte Elizabeth Ardens handkräm Eight hour cream hand treatment och oj vad bra den verkar vara :) Recension kommer sedan i ett annat inlägg så håll utkik. Sen så fick en läppglansburk med doft av röda vinbär följa med hem också.

Jag köpte:

Liten väska med strass-tiara från Central market (Centraltirgus)
Plånbok Nicole från Central market
Topp med rosa fjäril från Terranova
Elizabeth Ardens handkräm Eight hour cream
Läppglans red currant, Gal collection

Ciao!

j ennie:

fin blogg :)

Christin:

jennie: Tack tack!! :)

Anonym:

snyggt

Christin:

puuccii.blogg.se: Tack! :)

Nina:

ja tyckte den va riktigt najs måste ja säga.. så den rekommenderar ja..

Gilraen:

vilken snygg väska! den gillar jag. :D

Christin:

Nina: Oki :)
Gilraen: Åh tack så mycket! Kul att du tycker den är snygg :)

Jess:

tack så jätte mycke =)
Fina saker du shoppat =)

Angelica:

Den där handkrämen är jättebra! Jag har två - en hemma och en i väskan :P

anna:

ja jag försöker alltid var jag än åker gå till affärer som inte finns härikrng eller som man brukar besöka.
du hittade ju massor av fint!!
gillade väskan!
kram!

vicki:

Åh va kul med shopping! Är arden krämen bra? Hört bra o dåligt..

Mollyland-en värld fylld med skvaller!:

tack

Lalisen:

Vilka fina saker du fått tag på :)

Afrodite:

Kuvertväskan kommer du absolut ha nytta av:)

Sassy:

Jättefin väska!

caroline:

hejsan



jag har tänkt att åka till riga för att shoppa hur är

priserna på smink ex typ ögonskuggor om du vet pris jämförelse jätte fina saker :) o väldigt fin blogg svara gärna till min mail



mvh caroline

Kommentera inlägget här: