Kappa från Adidas

93876-397
Såg att Ellos säljer Adidas produkter på nätet och när jag kollade in kläderna så hittade jag den här kappan. Tycker det känns ovanligt att se att Adidas gör kappor men det är en glad överraskning, dock kanske jag hellre skulle vilja ha en kortare jacka från Adidas i svart men som ändå är figursydd som den på bilden. Den här damkappan kostar 995 kr och finns här.
I år ska jag i alla fall köpa ett par nya gympaskor/sneakers. Helst skulle jag vilja ha ett par svarta Adidas skor med blå ränder. Såg en tjej på stan som hade sånna och de var hur snygga som helst, jättefint med blått och svart.

Kerstin:

Den var faktiskt lite söt :)

Debbie:

Coolt! Fast.. det känns faktiskt fel :P

Lalisen:

Jag behöver också ett par snygga gympaskor att ha ute på promenad och sådär :)

Christin:

Kerstin: jo lite kanske :)
Debbie: ja lite ;)
Lalisen: ja precis, det behöver jag med :)

Johanna:

Cool den var! Jag skulle vilja ha en hoodie som e lång :)

anna jelleryd:

assnygg har letat efter en sån länge, du vill inte sälja den till mig? va e de för stl.?

Kommentera inlägget här: