Glittra och gläns!

93876-39493876-395
Glittra och glänsa kan man göra med dessa skor från SthlmDG. De översta ballerinaskorna finns i guld och brons och de understa pryds av paljetter och finns i silver, brons och svart. Jag vill ha de längst ned med svarta paljetter. Jag har sett att SthlmDG skor finns hos Åhléns city så där tänker jag spana in vårskor för jag har sett mycket snyggt från detta märke.

Överst ballerina guld, silver 450 kr
Underst sko 350 kr
Båda från SthlmDG


Elin:

Söta skor!

Kerstin:

Wow - gillar de gildiga skorna :)

Gilraen:

vilka söta skor. :)

yeh-yeh girl:

Åh, fina!

Annie:

Åå vill ha de översta, ska bege mig snartast till Åhlens City

Christin:

Ellen: ja de är godbitar som jag valt ut från deras vårkollektion.
Kesrtin: ja visst är dem :)
Gilraen: ja man vill verkligen ha ett par, vill ha de svarta :)
yeh-yeh girl: Japp :)
Annie: Ja jag såg att Åhléns city hade skor från det märket förrut.

Malin A:

De understa i vitt/silver var snygga. Tänk va snyggt till jeans.

Justjask:

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Kommentera inlägget här: