Grönt eller rött äpple?

93876-41993876-420

Jag hittade dessa söta äpplen hos KyssJohanna och blev förtjust i det gröna äpplet på en gång (det röda är dock också fint). Roliga och samtidigt fina smycken tycker jag.

Vilket halsband är finast tycker ni? Det gröna eller röda?
Malin:

Båda var jättefina!

Gilraen:

grymt söta.. :)

Lalisen:

Åh jag gillar det gröna bäst :) Jättefint.

Lalisen:

Förresten, H&M ballerinorna som du fått är de sköna och mjuka eller behöver man gå in dem massa?

Christin:

Malin: ja det är dem :)
Gilraen: japp :)
Lalisen: Ja det gröna är finast det ser ut som ett sånt där surt men gott grönt granny smith äpple :)
se kommentar om ballerinorn på din blogg :)

Kjell Lundin:

Hej!
För hundra år sedan, på Obs!, frågade jag en personal vad duschkräm är för något och vad den har fär syfte, användningsområde. Jag vet fortfarande inte vad den är. Någon slags helkroppsparfym? Om den är avsedd för rengöring av kroppen borde det väl stå på flaskan?
Kjell

Danwei:

Jag har också fastnat för dem och kan inte bestämma vilken jag gillar bäst :)

Hells Kitchen:

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

Kommentera inlägget här: