Tre tidningar och tre av mina utvalda favoriter från varje tidning

93876-49993876-498

Jag var och hämtade ett exemplar av Veromodas sommar magasin ute i butik i lördags. Det brukar vara roligt att se vad de ska få in för nya sommarkläder. Under min tur på stan hittade jag det nya numret av "i city" också i den nya Souk gallerian, som också fick följa med hem.
Några ord om den nya Souk gallerian när jag ändå har nämt den gallerian. Jag gillade det stora våningsplanet med Topshop högst upp, det var så stort att jag inte insåg först att "skobutiken" på samma våningsplan också tillhörde Topshop och att det var deras skor dvs. ett helt rum med massa skor. Jag trodde att Urban outfitters butik skulle finnas i Souk gallerian men där trodde jag tyvärr fel, hade velat spana in deras butik. Sen så gillar jag Pashions butik, full med kosmetik från mest utländska märken (sådana produkter man kan få tag i hos t.ex Eleven och accessora= roligt, roligt för en tjej som mig som älskar att kolla in skönhetsprodukter). Jag såg b.la Mamma coco´s lip balm i fina burkar. Jag köpte en burk med body scrub därinne som jag ska blogga om sedan. Jag gillar att det har kommit flera nya butiker till stan i och med denna galleria, det enda jag inte gillar med den var den starka ljusa belysningen i Topshop butiken, jag vill ha en mer behaglig belysning egentligen, men men man kan inte få allt :)

Tillbaka till resonemanget om tidningarna på bilden, så kom Kicks medlemsmagasin också hem i brevlådan nyligen. Jag har gjort så att jag valt ut mina favoriter från varje gratismagasin i detta inlägg, resultatet kan ni se på den understa  bilden.

1. Favorit från tidningen i city: Lila sidenklänning från One tea spoon 999 kr

2. Favorit från Kicks magasin: Isadoras brilliant lip shine läppglans 90 kr och det faktum att man om man handlar 2 st Isadora produkter för minst 150 kr får en nyckelringsväska värd 75 kr (den vita på bilden).

3. Favorit från Veromoda magasinet: jag bara måste få tag i den vita tshirten på bilden med små tulpaner på! Gillar den såå mycket. Den heter Rafi SS O-neck och kostar 99,96 kr. Om någon av er redan spanat in den i nån Veromoda butik så meddela mig gärna :)

Ha en trevlig valborg!! (härligt att fira att det blir ljusare ute och faktiskt sommar snart och att våren är här!)

Cindy:

Hej! såg att du hittade till min blogg:D
Hur fann du den?♥

Christin:

Cindy: jag tror du hade skrivit en kommentar på en annan blogg och det var så jag fann din blogg :)

Nathalie:

nyckelringsväskan är jättesöt!

ellen:

vilket kul pris på en tröja 99,96 kronor :P

Atta&Linda:

vero moda har jäkligt schyssta folders! d uppskattas!!

Amanda:

Gillar också att ta sånna där tidningar, alltid kul att se vad butikerna får in för kläder! =)

Sofia:

åh nu blev jag sugen på att läsa, hoppas din dag är bra!

Kommentera inlägget här: