Söndagens Beauty mix

93876-49693876-497

Här kommer ett nytt inlägg i min nya kategori Beauty mix! :) Eftersom jag bara älskar vattenmelon så bjuds det på en "melonig" tee från Dorothy Perkins (hon har så många fina motivtees på sin hemsida) och en body scrub med vattenmelon av märket Korres som finns hos Sephora.

Tee Dorothy Perkins
Body scrub Sephora

Trevlig söndag!
Estelle:

Ball tröja!

ulrika:

Söt tisha! Nu kom jag att tänka på att jag har en väska i form av en vattenmelon i lack. Den ska jag gräva fram.

Christin:

Estelle: Ja visst är den, ball och söt :)
ulrika: Ja jag kom ihåg att jag hade typ en neccessär som var formad som en vattenmelon och genomskinlig i rosa och grön så att den precis såg ut som en vattenmelon, kommer dock inte ihåg var jag lagt den.

Martina:

vilken söt blogg du har!

Mickis:

Va kul :) ja fastnade också för det :)

Anna:

mmmmm vattenmelon..satan att den jag köpte i frdags inte var riktigt mogen..hoppas de är mjukare imorrn!
kramar!

Bea:

mm jag älskar deras body lotion..:) gå in på victorias secret och beställ, eller bara ögonshoppa ;)

Malin A:

Zara har ett sött melonlinne som jag ryckt lite i =) Hjälp gärna mig att välja tärnklänning till mitt bröllop !

Missankre:

jättesöt tröja, vart kom den ifrån?

lovepiink:

vilken läcker tröja :P

Jörgen:

HA
EN
SKÖN
VALBORG!!!

:-)

Malin:

Vilken härlig top :D

julia:

den där melontröjan var ju bara för fin :D

Natalie:

Härligt det lät med Body Scrub med vattenmelon :)

Christin:

Martina: Tack så jätte mycket! Roligt att du tycker så :)
Mickis: Japp :)
Anna: Jag har inte ätit någon vattenmelon än men det ska göras, usch omogon melon lät inge kul hoppas du får tag i en mogen. Kram!
Bea: okej tack för tipset, ska kolla hemsidan och ögonshoppa lite :)
Malin A: ska kolla din blogg o se om jag kan hjälpa till å välja :) jaså har de ett melonlinne hos Zara, måste spanas in :)
Missankre: Tröjan kommer från Dorothy Perkins :)
Jörgen: Detsamma! :)
Malin: Ja eller hur :)
Julia: ja det är den verkligen :)
Natalie: ja det är precis som jag också tycker, måste dofta underbart! :)

Victordaniella:

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera inlägget här: