Lavande Essentielle serien från Yves

93876-27293876-271 

Produkterna på bilden kommer från Yves Rochers Lavande Essentielle serie som är en hel serie med produkter bara för fötterna. Jag har provat fotpeelingen i mitten som är hur underbar som helst och doftar jättegott. Den har även en praktisk "vridförpackning" som gör att det inte kommer ut så mycket varje gång från flaskan. Jag ska till Yves och köpa på mig en flaska med fotpeeling och jag tänkte även köpa fotcremen till vänster eller bruspastillerna som man ska ha i fotbad.

Produkterna doftar lavendel. Det blev mycket lavendel-tema idag på bloggen med tanke på mitt förra inlägg också om badpåsen Dream time.
Malla:

Tack för tipset! Jag ska nog beställa hem en peeling kanske :)

Camilla:

nice

Moni:

jag har naturligtvis båda två (nej fotkrämen har tagit slut) och måste också ge ett bra betyg. mina fossingar blev helt sjukt lena och mjuka av fotkrämen!!!

Christin:

Malla: japp peelingen är bra! =)
Camilla: japp det är det :)
Moni: jag har inte provat fotcremen än så det ska jag göra. Ska köpa den och peelingen :)

Angel:

Den till vänster har jag testat ljuvlig

Christin:

Angel: ska också testa den =)

Augustlouise:

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera inlägget här: