Hitta stickad kofta hos Indiska

93876-269

Min plan är att hitta en stickad kofta hos Indiska, då det verkar som om de har många olika koftor att välja bland denna höst. Det var flera år sen jag köpte ett klädesplagg hos Indiska men det kanske det blir ändring på då jag hittade en del favoriter i deras höst reklamblad då jag bläddrade i det.
Det jag fann var:

Grå stickad kofta 299 kr
Satin blus 199 kr
Örhängen 29.50 kr
Ram med pärlor 79.50 kr

Jag gillar speciellt örhängena!

Lalisen:

Najs! Du, jag tänkte på dig, du verkar ju gilla Dorothy Perkins. Här är ett smycke från henne som en tjej säljer på tradera: http://www.tradera.com/auction/aid_34948881

Mie*, Absolut Guldkant:

Japp, de har en hel del snyggt nu i höst! Jag var inne och rekade senast i förra veckan!

Christin:

Lalisen: vad snällt! Ska kolla in nu, tack tack :)
Mie*, Absolut Guldkant: jag var där för några veckor sen och såg att de hade mycket stickat, får kolla närmare :)

yeh-yeh girl:

Blusen är ju jättefin! Den vill jag ha, även om jag förbjudit mig själv att köpa fler svarta kläder. Men svart är ju så snyggt...

Vintage* Jessica:

indiska har otroligt snygga prisvärda koftor
jag ska kika i morgon jag med..
vart kär i en undra och hoppas att den finns kvar :)

kram J

Christin:

Vintage*Jessica: håller tummarna att den finns kvar :) alltid så himla kul då man hittar något plagg man verkligen tycker om :)
Kram Christin

Lukasolivia:

I like this site. Keep it up!

Kommentera inlägget här: