Badpåse med lavendel och bergamot

93876-270

Nu är det andra gången jag köper en badpåse från Dresdner essenz wellness serie. Jag har förrut skrivit om det märket här på bloggen och igår köpte jag en påse som heter Dream time och innehåller lavendel och bergamot. Det står att påsens innehåll ska ha en antistress effekt vilket låter bra. Förra gången köpte jag en tropical kiss påse med cocos och lime som gav ett vitt badvatten, underbar doft och len hud.

Absolut vardagslyx!
Lalisen:

Åh, den där andra doften med kokos och lime har vi på min butik där jag jobbar. Vi har även duschcreme och bodylotion - luktar gudomligt.

Christin:

Lalisen: jaha vad trevligt! Piffar helt klart upp badet och är värt att prova :) Dushkrämen och bodylotion finns inte på Etos, där finns bara påsarna.

Madicken:

Etos är det en kedja eller en webbutik? Låter som precis min grej med kokosdoften! =)

Christin:

Etos är en kedja som har affärer t.ex i Stockholm :)
Den med kokosdoft är underbar :)

Madicken:

Vet du om kedjan finns i Gbg?

Christin:

Tyvärr vet jag inte om den kedjan finns i Göteborg.

Kommentera inlägget här: