Svanar i granen?

93876-321
Nytt för julen i år är alla fåglar man hittar som julpynt i affärerna lagom till jul. Har sett silverprydda fåglar med långa fjädrar med nypa som kan klämmas fast på en gren i granen, b.la såg jag en svan med lång hals hos Åhléns med en sån nypa och en hos Berry som såg ut som en talgoxe i silver. Nu har jag även sett  "fågeltrenden" på Ikea med dessa julkulor i form av svanar. Jag vet inte om jag tycker det ser julaktigt ut med svanar i granen även om jag älskar fåglar men i detta fall är jag skeptisk. Jag kommer nog inte ha några svanar som julkulor i granen detta år utan ska spana vidare efter vanliga runda julkulor i glas i härligt guldiga nyanser och kanske svarta med guld glitter. En gran ska självklart upp i år med alla julkulor jag brukar använda men med tillägg av några till fina kulor men nog ingen svan för min del :)

I alla fall finns svanarna i 4-pack för 75 kr hos Ikea



Josefin:

häftiga!!

Klibbe-Klabbe:

=)

Christin:

Josefin: jopp :)
Klibbe-Klabbe: ja komiskt =)

You know you love me:

Vilka fina!

Vi ska "pimpa" julkulor i år! Köpa kanska stilrena kulor... sens ak vi köpa fjädrar och en massa anant roligt!!

Estelle:

Söta små saker!

Kommentera inlägget här: