Myspys


93876-30993876-308
93876-31193876-310
Just nu gillar jag Veloursetet från H&M med byxa för 149 kr och jacka för 198 kr i mjukt material och fin modell på jackan. Jag gillar också sovsetet från H&M med nattlinne och matchande byxa för 198 kr i deras webbshop. För att få riktigt mysstämning vill jag också ha Ikeas nya Maräng koppar med sked och underlägg där setet med två muggar, två skedar och två underlägg kostar 49 kr, se Ikeas hemsida.
anina:

Härligt med myskläder nu när det är höst!

Emilie:

åhh jag vill oxå vara så snygg i sängen.. får nog surfa in på HM ;-)

kerstin:

Myskläder kan man aldrig ha för mycket av.

Christin:

anina: japp det är det :)
Emelie: japp H&M har många sovkläder och myskläder just nu :)
kerstin: precis! det kan man inte :)

Mie*, Absolut Guldkant:

Det såg jättemysigt ut alltihopa! Det sovsetet är ju bara urgulligt!

Jen:

Mmmysigt mys-set!


Jen-TopLook

Emelie:

Muggarna är jättehärliga! Jag köpte dem direkt när de kom :)

Lalisen:

Det där settet från H&M hade jag ett erb. på så man fick köpa det för 98:-! kanske skulle slå till, är ju väldigt fint.

Darkangel:

Det här gillar jag också!
Sovsetet ska jag beställa! Nu!
Det är bra med bloggar! :)

Vintage*Jessica:

velour settet måste jag införskaffa mig :))))

och kopparna var helt underbara att sitta dricka morgon /kvälls theet i :)))


Mvh J

Kommentera inlägget här: