Mandarin dusch

93876-31

Den här duschkrämen (bild från Yves Rocher) från Yves Rocher använder jag ofta. Den doftar verkligen mandariner vilket jag tycker doftar underbart. Tyvärr kan man bara beställa den via postorder eller i deras internetbutik. Det är synd att den inte finns längre i deras butik i Stockholm.
Pyret:

Tack för titten och den snälla kommentaren på min blogg :). Backluckeloppis är jättekul och det finns en på Värmdö (Siggesta) som är mellan 12-15 varje söndag.

Therezz:

Oh jag gillar också den här duschcremen, men min absoluta favorit är doften av vanilj! :)

Christin:

Therezz: Oj den har jag missat, då ska jag prova den nästa gång :)

Christin:

Pyret: Tack tack då vet jag :)

Nathalie:

Jag hade totalt missat märket Yves Rocher, vart i stockholm ligger deras affär? Blev mycket sugen på att köpa någon av deras produkter efter att ha läst din blogg :)

Christin:

Nathalie: det finns en Yves butik i Globens köpcentrum samt en bredvid hötorget på sergelgatan :)

Nathalie:

Tack så jätte mycket!

Kommentera inlägget här: