Flitigt använda skönhetsprodukter

93876-30

På bilden ses produkter som jag använder ofta och som jag tycker är bra. Till vänster: Arnica olja från Yves Rocher för naglar och händer. Gucci rush 2 är en parfym som doftar ljuvligt, det gör också hudlotionen i Gucci rush 2 serien och likaså parfymen Glow/Jennifer Lopez som ses bredvid.
 
Använder nagellack remover från Isadora som verkar vara skonsam mot naglarna. Ansiktstvätten och ansiktsvattnet är från Aco. Sen längre till höger ses parfymen Ralph/Ralph Lauren, fot peeling från School och en uppfriskande ansiktsmask med ananas från Yves Rocher.

Den blå pumpflaskan i bakgrunden köptes nyligen och blev en favorit direkt. Det är ett balsamspray från Sunsilk som jag använder i blött hår istället för balsam. Längst till höger i bakgrunden står hårmousse från Finesse, köpte den för att jag älskar den gamla hederliga Finesse-doften.

Till vardags används den nyinköpta body lotionen från Aco med doft av aprikos.
helenafena:

alltid lika roligt med bilder från folks badrumsskåp :) lite tips o så där i skönhetsvärlden

Emma:

Åh funkar den bra balsam-sprayen från Sunsilk? Måste ha spraybalsam OCH vanligt balsam till mitt tunna trassliga hår men har ännu inte hittat någon riktig favorit.

Amanda:

Alltid kul att se vad alla har i badrumsskåpet!

Christin:

helenafena: japp :)
Emma: ja den funkar bra balsam-sprayen från Sunsilk, jag använder den i blött hår efter jag tvättat håret och då går det lättare att reda ut håret sen.
Amanda: ja det är skoj å se :)

Kommentera inlägget här: