Blev också lite nyfiken på...

93876-102
...parfymen Still från Jennifer Lopez som jag inte har varit och provat eller var det pga den fina present-förpackningen som jag blev sugen och då speciellt gillar jag krämparfymen till höger som gnistrar fint. Hittade även denna på Strawberrynet. I alla fall så skulle jag kunna tänka mig att köpa Jennifers doft Live (nedan, bild från Strawberrynet) som jag vet att jag också tycker om och finare parfymflaska var det länge sedan jag såg.

93876-104

Ally:

Still luktar supergott :)

Christin:

Ally:okej, jag har inte luktat på den så det måste göras :)

Anonym:

J.Lo's parfymer luktar lovley!

Emily:

J.Lo's parfymer luktar lovley

Ida:

Hej. Jag älskar STILL parfymen och eftersom den har slutat lanserats så bara måste jag få veta hur man får tag på en flaska!!!!

Kommentera inlägget här: