Blandade kulörer i garderoben



93876-9593876-9493876-9393876-92

Josefsons hemsida kan man hitta godbitar till hösten och mina favoriter nu för tillfället i deras kollektion blev dessa. Koftan gillar jag mycket som kan matchas med ett svart eller grått linne t.ex. Jag skulle inte vilja ha den grönblå och rosa koftan tillsammans direkt men det är snyggt med färg och att ha olika kulörer i garderoben. Bootsen kostar 349 kr och det är ett bra pris för dessa snygga skor (fast tyvärr är det nog inte skinn, det måste jag kolla upp om jag ska köpa dessa för jag vill inte ha plastskor). Det var en annorlunda modell på den grå/svart randiga toppen.
Johanna:

Den randiga toppen var snygg! Och på koftan, skulle jag vilja byta knappar till naturvita eller så! =)

Christin:

Johanna:ja den var lite annorlunda den toppen också. Naturvita knappar kanske är snyggare t.om :)

Moni:

linnet var assnyggt! (det grönblå.) och gillar koftan också.

Danni:

Koftan var verkligen ursöt!!

Christin:

Moni:Ja linnet är såå fint och jag älskar färgen med.
Danni:Ja den är söt och värmer framåt kallare tider :)

Armanamalie:

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Kommentera inlägget här: